No | Title | Period |
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Why Not Buy The Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand
200609
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200609 |
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투자금융브랜딩 전략의 성공사례
200602
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200602 |
22 |
Price Discount Threshold and Saturation in Singapore for branded, Unbranded Products and Services
200601
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200601 |
21 |
전시회를 통한 촉진활동이 브랜드자산에 미치는 영향
200511
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200511 |
20 |
조직구매행동에서 인터넷의 영향에 관한 연구
200505
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200505 |
19 |
광고반응이 브랜드자산 구축에 미치는 영향
200408
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200408 |
18 |
인터넷 환경에서 유통업체 고유브랜드 제품 태도에 대한 탐색적 연구
200312
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200312 |
17 |
How Business Buy Advertising Agency Services : A Way to Segment Advertising Agencies?
200303
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200303 |
16 |
Purchase-Role Structure in Korean families : Revisited
200301
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200301 |
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롯데리아의 성공사례 : 시장선발 기업우위의 확보와 유지
200209
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200209 |