No Title Period
24

Why Not Buy The Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand

200609
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투자금융브랜딩 전략의 성공사례

200602
200602
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Price Discount Threshold and Saturation in Singapore for branded, Unbranded Products and Services

200601
200601
21

전시회를 통한 촉진활동이 브랜드자산에 미치는 영향

200511
200511
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조직구매행동에서 인터넷의 영향에 관한 연구

200505
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광고반응이 브랜드자산 구축에 미치는 영향

200408
200408
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인터넷 환경에서 유통업체 고유브랜드 제품 태도에 대한 탐색적 연구

200312
200312
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How Business Buy Advertising Agency Services : A Way to Segment Advertising Agencies?

200303
200303
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Purchase-Role Structure in Korean families : Revisited

200301
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롯데리아의 성공사례 : 시장선발 기업우위의 확보와 유지

200209
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